hoe houd ik mijn nieuwe voetbalschoenen ( nike mercurial ) het beste schoon en mooi?

zie titel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1.8K

Antwoorden (4)

Vet ze elke keer na gebruik in en stop er oude kranten in. Schrob ze indien nodig even met een borstel schoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hou je niet tegen, ik verslijt gemiddeld per seizoen zo'n 4 a 5 paar schoenen.
Het enigste wat je kan doen is ze in een kast zetten en er niet mee op aan lopen, aangezien die schoenen precies zo worden gemaakt dat je ze na een bepaalde tijd moet vervangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedere keer na gebruik schoonmaken met een zacht sponsje en oppoetsen met (transperante) schoenpoets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een steradent tablet oplossen in een half glas warm water, het nog bruisende spul (een beetje dan) op de vlek gieten, en met een doekje schoonwrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, als je de normale tablet pakt niet, dus NIET de whiter gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon bij de supermarkt of drogisterij, het zijn tabletten om een kunstgebit mee schoon te maken, maar je kunt ze voor heel veel schoonmaakklusjes gebruiken.
Inspuiten met waterafstotende spray en na elke training/wedstrijd met een natte doek schoonmaken en weer insuiten. Als ze op ten duur beschadigen, insmeren met transparate schoene poets en je hebt er veel plezier aan.