is de afscheidswedstrijd van Edwin van der Sar ook live via internet te volgen? ( indien in het buitenland )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (5)

ik kijk altijd op livefootbalstream.net , is een erg goede site, maar ik weet niet of de wedstrijd daarop uitgezonden word, ik zou het gewoon proberen.

Als je kan kijken, Veel plezier vanavond!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is die wedstrijd niet gewoon op tv? Nederland 3 om 19.00 uur?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vanavond om 19.00 uur live op ned 3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De nos zend het live uit.
Meestal als de NOS sport live uitzend op tv zenden ze het ook uit op hun website, dus je zou vanavond even naar nos.nl moeten surfen.
Kans is groot dat ze die wedstrijd dan ook streamen.

Toegevoegd na 5 minuten:
En anders kun je kijken of AT5 de wedstrijd streamt.

In het uiterste geval kun je via sopcast kijken, maar dan moet je eerst wat downloaden. Hoe dat moet, dat lees en vind je wel als je googled op sopcast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op www.sport-livez.com kan je het zien