Is stekelenburg al weg bij ajax?

Had bij de ad app gelezen dat die naar as roma is gegaan maar heb er verder niks van gehoord dus ik weet het niet Zeker.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (7)

Nee, er schijnt alleen nog interesse te zijn.
Dat zijn geruchten tot nu toe omdat beide partijen ontkennen contact hebben genomen met elkaar.
Ook schijnt Stekelenburg niet de enige kandidaat te zijn voor AS Roma, maar hebben ze ook in 3 andere keepers interesse.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kranten zoals de Telegraaf (en in mindere mate bijv. het AD) maken van geruchten vaak een echt nieuwsbericht, waardoor het lijkt dat er al dingen rond zijn. Dat is normaliter pas zo zodra één van de betrokken clubs meld dat de transfer rond is, voor de rest zijn ook zaakwaarnemers etc. niet te vertrouwen. Blijf dus gewoon Ajax.nl volgen, zodra het definitief is lees je het daar.
Maar het ziet er niet naar uit dat dat op korte termijn gaat gebeuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De geruchten in de voetbalwereld blijven altijd bestaan !
Stekelenburg zelf : Het kan ook zo zijn dat ik bij ajax blijf !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stekelenburg zit er nog hoor alleen er gaan alleen geruchten rons hij dat weg kan gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stekelenburg zit nu (10 juli) nog bij Ajax, maar de transfermarkt is open tot 31-8. Dus hij zou alsnog kunnen weggaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor stekelenburg is tot nu toe alleen grote interesse uit spurs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee denkt er nog over na