wanneer wordt normaal gesproken de spelersploeg van een voetbalclub bekend gemaakt?

Ieder jaar introduceert toch iedere profclub hun spelersploeg van dat seizoen? Wanneer in het jaar, welke maand is dat normaal gesproken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (4)

Dat is meestal eind juli begin augustus voordat de voetbalcompetitie begint. Het is voor elke club verschillend., maar meestal zitten ze toch wel vrij dicht bij elkaar. Je kunt het beste even op de site van de betreffende voetbalclub kijken wanneer dat is voor de club waar je interesse naar uitgaat.

Toegevoegd na 8 minuten:
bv. Ajax houdt zijn open dag op 3 augustus

Toegevoegd na 9 minuten:
bv. Ajax houdt zijn open dag op 3 augustus
Bronnen:
12 jaar geleden
Dat is doorgaans tijdens de open dag. Sommige clubs houden die in juli, anderen in augustus. Dan nog kunnen er spelers weggaan of bij komen. Volgens mij tot begin september.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De spelersploeg wordt officieel met de opendag gezamenlijk aan het publiek voorgesteld .
En als er een nieuwe speler wordt aangetrokken dan wordt er een persconferentie belegt waarin dan die nieuwe speler aan de pers wordt voorgesteld .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat ligt eraan welke competitie, eredivisie doen ze dat meestal de week vóór de eerste wedstrijd

in engeland hebben ze dat als het goed is overmorgen en in duitsland doen ze dat midden juli