Hoe kan je, je mentaal goed voorbereiden voor een voetbalwedstrijd of training?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (5)

goed je benen laten masseren en lekker hardlopen dat doe ik altijd en het werkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ontspan leid je af....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorgen dat je genoeg slaap hebt gehad,
goed ontbijten en dan een kleine warming up (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede warming up, muziek luisteren en wat ik altijd doe is alle punten nagaan waar je op moet letten om op je best te kunnen spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed warmlopen en je warming up doen, zorgen dat je voldoende eet en drinkt, ga voor de wedstrijd altijd even apart zitten of iets dergelijks dat je de wedstrijd in je hoofd alvast een beetje gaat spelen zodat je goed voorbereid bent