waar voetbal-tickets te krijgen van VFL Wolfsburg - Hertha BSC Berlin? 2011

Wie weet waar ik de tickets kan krijgen/bestellen van VFL-Wolfsburg - Hertha BSC Berlin?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Volgens de site van Wolfsburg is de voorverkoop voor deze wedstrijd nog niet gestart.

ZOdra die wel gestart is, vind je op diezelfde website de info.

Je zou, zodra de verkoop is gestart, contact met ze op kunnen nemen via mail of telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb op voetbalreizen gezocht bij google en misschien is het leuk om er een voetbalreis ervan te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 wedstrijd is genoeg, t is voor vriendlief, de dag daarvoor of daarna wil ik shoppen ^^