Wat doe je als speler als je tijdens een professionele voetbalwedstrijd naar het toilet moet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
5.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij plassen die asso's gewoon ergens in een hoekje op het veld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aso's

Het beste antwoord

Dan ga je:
"De competitiewedstrijd tussen NAC Breda en NEC (2-0) beleefde zaterdagavond een opmerkelijk moment. Middenvelder Kees Luijckx verliet tijdens het duel zomaar het veld.

"Kees moest poepen", spreekt NAC Breda-trainer John Karelse duidelijke taal tegenover de camera van de NOS. "Hij had wat last van zijn darmen en kon het niet meer ophouden. Hij rende van het veld af, want hij moest even snel.""

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/158117/luijckx-onderbreekt-wedstrijd-voor-toiletbezoek/

Als je echt moet, dan moet je.
Als speler moet je dan eigenlijk eerst bij de scheidsrechter aangeven dat je even wegmoet, anders kun je geel krijgen wegens ongeoorloofd het speelveld verlaten.

"Roy Makaay had het einde van Nederland-Zweden nooit mogen halen, zeggen de Zweedse kranten na het verlies na penalty's. De kranten namen het artikel in de Duitse roddelkrant SportBild over, waarin dit bericht werd gemeld.

Makaay zou vlak voor het begin van de eerste verlenging naar het toilet zijn geweest. Dit zou hij vergeten te melden zijn aan de Slowaakse scheidsrechter Lubos Michel. Daarom had Makaay geel moeten hebben. "

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=12236
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Komt wel voor dat ze tijdens de wedstrijd naar de wc gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jens Lehman deed het naast het veld. Zoek maar op YouTube.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan kan je net zoals lehmann het even achter de reclame borden doen zie filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=YhC1DlgZJ2c
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een professionele voetballer zorgt dat hij voor de wedstrijd naar het toilet is geweest en hoeft dus niet tijdens de wedstrijd. Het is maar 45 minuten, dus dat kunnen ze makkelijk ophouden. Zo niet, dan heeft hij blaasontsteking.