Hoe kun je zien of een ajax-shirt echt is??

En dan heb ik het met name over het nieuwe uitshirt.~blauwe shirt~

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
9.1K

Antwoorden (5)

Je moet kijken of alle bedrukking erop zit en niet erin! Maarja ajax is zowieso bep!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat zijn jullie toch zielig zeg!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee jouw club isgoed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uhumm ik ben voor geen een club, en jouw reactie, Kees, is het toppunt van zielig -.-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jongens wat zijn we weer laag bezig zeg, dit forum is niet bedoeld om ruzie te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed antwoord, jammer dat ik nog geen duimpje kan geven +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3 sterrren voor jou kees!
Kijken of er 3 sterren opstaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rechtsonder op het shirt zou een geplastificeerd logootje moeten zitten (erop geplakt) met of: climacool, of: adidas. Meestal worden deze dingen niet nagemaakt. Ook kun je in de kraag kijken of de adidas logo's er zijn ingedrukt, en staat er altijd een schemaatje van de maten in. Het logo hoort hard/taai te zijn en de bedrukking glad en eropgeplakt met andere stof als het shirt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meestal zijn ze sowieso nep als er al geen sterren opstaan.
maar er moet inderdaad ook het kleine logotje onder op het shirt op staan.
staat iets dat je op tv ziet er niet op? dan is het waarschijnlijk nep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk naar het kaartje achterin je shirt in je nek. En kijk ook naar het kaartje in de binnenkant bij de heup van het shirt..