heeft een voetbal club weleens nul doelpunten tegen gehad in zijn competitie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (6)

Nee, dat is theoretisch natuurlijk wel mogelijk, maar in de praktijk niet. Het kan gewoon niet om je doel altijd schoon te houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan geen onderbouwing vinden voor de profcompetitie, maar in de amateurklasses kan dit natuurlijk wel gemakkelijker gebeuren.
Daar is het ongetwijfeld gebeurd, ik heb zelf (in het verre verleden) wel meegemaakt dat er een van mijn tegenstanders (relatief) zo sterk was dat die geen doelpunten tegen heeft gehad. Maar ik kan me de naam niet herinneren en kan niet meer nakijken of dat ook tot en met het einde van de competitie zo was.
12 jaar geleden
Nee kijk deze link, google btw voortaan zelf is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het record van het langste zonder tegendoelpunten in het profvoetbal staat rond de 1400 minuten zonder tegendoelpunt. Dit is dus niet genoeg om een hele competitie zonder tegendoelpunten door te komen. In theorie is het mogelijk, maar in de praktijk zal het denk ik nooit voor gaan komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het profvoetbal is dit nog nooit gebeurd. Ook in het amateurvoetbal is dit zeer onwaarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in het profvoetbal is het nog nooit voorgekomen, maar in de amataur competitie en dan heb ik het over de F t/m de a is het weleens voorgekomen, tenminste heb ik het maar 1 keer gezien