Mogen de rode duivels nu naar het ek of niet nadat ze 1-1 hebben gespeeld tegen Turkije ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (3)

Ze staan nu derde qua verliespunten. Ze staan 1 punt voor op Turkije maar Turkije heeft een wedstrijd minder gespeeld.
Duitsland is dacht ik niet meer, of heel lastig, te achterhalen dus kunnen ze misschien nog tweede worden als Turkije punten verliest. In dat geval moeten ze naar een play-off om kwalificatie af te dwingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze als eerste eindigen in de groep of als ze als tweede eindigen en daarna een tweestrijd met een andere nummer twee winnen mogen ze naar het EK. Onderstaande link geeft een overzicht van de stand en de nog te spelen wedstrijden. Je kan zelf dan uitrekenen welke resultaten nodig zijn om België alsnog naar het EK te laten gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze staan nu nog 2e maar turkije heeft 1 wedstrijd minder gespeeld.. Maar als turkije alles wint is belgie uitgeschakeld. Dus de kans dat belgie door gaat is heel erg klein en ze spelene hun laatste wedstrijd tegene duitsland.