hoe kom je in het bezit van een aquarius cool-keeper

hoe kom ik in bezit van de aquarius cool-keeper je weet wel dat ene ding van de reclame met scorebord en klapfunctie en natuurlijk dat je flesje koel blijft. maar hoe kom ik in bezit daarvan op de site staat een quiz maar kan je ook gewoon in bezit komen als je bijv. een pak koopt? graag antwoord. alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Op Marktplaats worden ze ook aangeboden, maar zijn vlug verkocht dus extra goed in de gaten houden!!
De coolbox kan worden verkregen doormee te doen aan een speciale actie, die vanaf week 14 van start gaat in zowel het Home als Out of Home kanaal. Consumenten moeten hiervoor het drankje kopen en de kassabon inleveren. Maar ze kunnen http://www.aquariussportdrink.nl” title=“online”>online ook meespelen met een voetbalquiz.

De nieuwe campagne wordt ondersteund met een televisiecommercial, online bannering en diverse samplingacties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus als ik een pak bijv. Koop bij de makro dan kan ik daar met de bon zo'n coolkeeper krijgen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, niet bij de Makro, het is en speciale actie.
De coolbox kan worden verkregen doormee te doen aan een speciale actie, die vanaf week 14 van start gaat in zowel het Home als Out of Home kanaal. Consumenten moeten hiervoor het drankje kopen en de kassabon inleveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
snap nog steeds niet hoe het helemaal werkt maar dat kan aan mij liggen. bedankt voor je antwoord.