Waar staan de 3 gouden sterren voor op de shirt van Ajax?

Toen Ajax kampioen werd hadden ze 3 gouden sterren op de vlag en shirts

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
30K

Antwoorden (4)

1 ster is 10 keer landskampioen dus 3/10 = 30 keer landskampioen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank u
Elke gouden ster staat voor tien titels. Ze hebben nu de dertigste landtitel behaald.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank u
De 30 kampioenschappen. Elke ster telt voor 10 kampioenschappen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je 10 keer landskampioen bent geweest krijg je een ster en dit was de 30ste keer landskampioen dus daarom 3sterren