Hoe laat begint de huldiging van twente morgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van Twente?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Huldiging van Twente? Waarvoor in 's hemelsnaam? Word je tegenwoordig ook al gehuldigd als je verliest?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@zondag Nee, dat doen ze omdat Twente wèl de KNVB beker heeft gewonnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
EN de Johan Cruijffschaal aan het begin van het seizoen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vergeet het kampioenschap van de twente vrouwen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. Ook voor de eerste keer. Mooie prestatie.

Antwoorden (4)

17.20, ook al hebben ze niet gewonnen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8:00 uur, veel plezier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ehm... Verloren, dus...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja? En?
Ze worden gehuldigd voor het winnen van zowel de Johan Cruijffschaal als de beker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd
"De selecties van FC Twente en FC Twente Vrouwen worden maandag bij De Grolsch Veste gehuldigd voor het bijzondere voetbalseizoen. FC Twente veroverde aan het begin van het seizoen de Johan Cruijff Schaal en wist vorige week de KNVB-beker te winnen. Daarnaast werd FC Twente Vrouwen kampioen in de Eredivisie Vrouwen.

Maandagmorgen worden de selecties van FC Twente en FC Twente Vrouwen ontvangen op het stadhuis in Enschede. Vanaf 16.00 uur is er een speciaal programma bij De Grolsch Veste. Dan wordt er afgetrapt met DJ Rob Toonen en is er onder meer een optreden van de Enschede All Star Band met Beethoven, Bert ter Brugge en Adje van den Berg. De spelersgroep van FC Twente arriveert, omstreeks 18.00 uur, per boot bij De Grolsch Veste, waarna er een huldiging zal plaatsvinden."

http://www.fctwente.nl/nieuws/programma-maandag/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel, eindelijks een goed antwoord