Ajax vragen HELP

Waar kan ik met ajax spelers op de foto?? En laten ze as zondag naast de arena ook de wedstrijd zien op een groot scherm of alleen in de stad? EN WAAROM KAN EDWIN VAN DER SAR NIET TERUG NAAR AJAX?? Het is nog steeds een superkeeper!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (4)

Edwin van der Sar heeft besloten dat hij stopt na dit seizoen, dus hij gaat niet meer naar Ajax. Op je hoogtepunt moet je stoppen. Er niets zo erg als een speler te lang doorgaat en dan flopt. (ik zeg niet dat dit met vdSar zo is)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het beste met de spelers van Ajax op de foto tijdens de open dag die ze ongetwijfeld ergens eind juli gaan houden. Momenteel zullen ze wel iets anders aan hun hoofd hebben dan met supporters op de foto gaan.

Of de wedstrijd ook op een groot scherm vertoond wordt naast de Arena weet ik niet, daarvoor kun je het beste contact opnemen met de Arena. Ik vermoed echter niet dat ze dat doen, anders is het ondoenlijk om na de wedstrijd het terrein te verlaten (en al die Tukkers willen uiteraard zsm met de schaal naar Twente!).

Edwin van der Sar heeft besloten te stoppen met keepen. Hij zal ongetwijfeld nog wel een jaar goed door kunnen gaan, maar je kunt beter stoppen nu je nog goed bent dan dat men later moet zeggen dat je net te lang doorgegaan bent.
Daarnaast wil hij meer tijd aan zijn gezin besteden. Zijn vrouw heeft vorig jaar een hersenbloeding gehad en dan ga je wel nadenken over de prioriteiten in je leven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar de training gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de amsterdam arena zijn clubdagen ga daar is naartoe