Hoeveel strafschoppen heeft AJAX gehad na het vertrek van Suarez?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Suarez is op 28 januari vertrokken naar Liverpool. Zijn laatste competitiewedstrijd voor Ajax heeft hij echter al gespeeld op 20 november 2010 tegen PSV. Naar aanleiding van videobeelden is hij 7 wedstrijden geschorst. Zijn schorsing zou op 30 jan afgelopen zijn. Toen speelde hij echter niet meer voor Ajax.
In de tussenliggende twee Champions League wedstrijden zijn er geen penalties aan Ajax gegeven.

Gedurende de schorsing van Suarez zijn er 2 strafschoppen gegeven aan Ajax. Op 19 februari tegen Feyenoord en op 27 januari in de bekerwedstrijd tegen NAC.

Na zijn vertrek is er slechts nog één penalty gegeven aan Ajax. Deze viel op 13 februari in de wedstrijd tegen Roda JC. El Hamdaoui wist de penalty NIET te verzilveren.

Toegevoegd na 22 uur:
't Was laat gisteravond, met dank aan pompiedom even wat foutjes wegwerken:

De penalty in de wedstrijd tegen Feyenoord was op 19 januari en niet februari, in februari speelde Suarez al bij Liverpool.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gedurende zijn schorsing? Je bedoelt waarschijnlijk sinds zijn laatste wedstrijd;). Voor de rest een goed antwoord!