omdat hij bij fc groningen nog geweldig speelde, toen is hij naar het buitenland gegaan, en dacht het daar te kunnen maken, nee dus, komt hij terug bij een nederlandse top club, bakt hij er alsnog niks van. en na 1 doelpunt gelijk doen alsof hij de king is, dat valt toch ook niet te waarderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

omdat hij na zijn doelpunt naar het PSV-publiek het sst gebaar maakte, omdat hij vond dat ze niet zoveel kritiek op hem moeten hebben (omdat hij zelden scoort). dat vind het publiek niet zo leuk, omdat ze eigenlijk wel in hun gelijk staan (mijn mening).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat hij zo slecht presteert en geen doelpunten maakt(e).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat hij er niks vsn bakt!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
... van bakt
Hij presteert het hele jaar al ondermaats en dan maakt hij 1 doelpunt en dan verwacht hij gelijk dat hij weer in de armen wordt gesloten door het publiek