Welke spelersnaam (achternaam) komt het meest voor in de voetballerij??

Zie Ronaldo,De Jong etc

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
4K

Antwoorden (7)

Van dijk volgens mij ook wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jansen/Janssen ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ronaldo rijmt beetje op robinho en ronaldinho
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pelle denkt ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hans Mulder, Jan Mulder, Youri Mulder en Erwin Mulder.
Gregoor van Dijk, Dominique van Dijk, Jan van Dijk (vader), Rob van Dijk, en Sergio van Dijk.
Arjen en Ruud Swinkels (broertjes).
Kevin Visser, Piet de Visser, Jeffrey de Visscher (ongeeer hetzelfde iig).
Henk Vos, Jan Vos.
Erik Meijer, Rogier Meijer, Hennie Meijer.
Ale Geert de Vries, Mark de Vries, Guus de Vries, Rinus de Vries, Remon de Vries, Raimo de Vries, Willem de Vries.

Als je op Google de naam intypt kom je bij die persoon. Het zijn ook oudvoetballers, waarin de meeste of nog zelf voetballen of nog in de voetballerij actief zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ronaldo is wel een naam die heel vaak voorkomt, bijv. Ronaldinho stamt ook van 'Ronaldo' af. Maar het is een erg moeilijke vraag die je hier stelt, omdat je niet specifiek naar een bepaald land vraagt. In China heten velen in de voetballerij Li, maar in NL zal je niemand vinden die zo heet, of hoogstens 1 verdwaalde Chinees. Nog een paar dan:

Duitsland: Müller
Nederland: De Jong, De Vries, Jansen/Janssen, Smit
België: Peeters, Mertens, Willems, Janssens, Maes

Op de wereld zal de meeste Li zijn, al komen die spelers vaak alleen regionaal in China voor. Verder is het per land behoorlijk verschillend. Als je de meest voorkomende achternaam (in de voetballerij, want als een achternaam vaak voorkomt in een land, komt 'ie meestal ook vaak voor in de voetballerij) zoekt, raad ik je aan per land te googlen. Succes;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk Lopez' ofzo