Welke voetbalploeg (buitenland) heeft in een eerder seizoen knalgele uittenues gehad? (fluoriserend geel)

Ik weet niet of het vorig seizoen of al eerder was, maar er is een voetbalploeg geweest met echt knalgele shirts. Ik heb steeds in mijn hoofd dat het fc Barcelona is, maar ik kan dit nergens terug vinden. Wie weet welke ploeg dit had en wanneer (welk seizoen) dit was. Wellicht was het een nationaal team. Alvast bedankt voor uw antwoord.

Toegevoegd na 21 uur:
Dank u allen voor de reacties! Ik bedoelde inderdaad die van Barcelona..blijkbaar in het seizoen van 2005-2006!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Barcelona heeft in het seizoen 2005 - 2006 fel fluoriserend gele shirts gedragen in uitwedstrijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Villareall Liverpool
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vermoed dat je Borussia Dortmund bedoeld. Deze Duitse ploeg uitkomend in de Bundesliga heeft echt knalgele thuisshirts, dusdannig dat het pijn aan je ogen doet. Het ene jaar is het extremer als het andere maar vooral in 1996 was het bizar fluorisirend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het was ook fc barcelona
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet haast wel barcelona bedoelen inderdaad. Het eerste wat in me op kwam was barcelona toen ik je vraag las. Zie foto
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chelsea kan ook? Google maar is op 'Chelsea electric die zijn ook fluorescerend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Electric yellow moet het zijn
Fenerbahce had gele shirtjes in het jaar 2008-2009 dacht ik. Google maar eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
FC Basel.

Ik heb ze live de wedstrijd AS Roma-FC Basel mogen aanschouwen en zelfs vanaf de tribune deed het bijna pijn aan de ogen (wat trouwens ook gold voor het spel van AS Roma).

Toegevoegd na 8 minuten:
Oh, ik lees de vraag verkeerd, een eerder seizoen, ik dacht dat er stond "eerder in het seizoen".

In het seizoen 2005/2006 droeg Barcelona de felgele shirts in de Champions League.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fc Barcelona
Villareal
Fc Basel
Liverpool
Borrusia Dortmund
De jaartallen kan ik helaas niet benoemen