Hoeveel Hongaarse uit-supporters zijn vandaag in de Amsterdam ArenA bij de wedstrijd tegen Nederland?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

(de UEFA verplicht 5% van de capaciteit beschikbaar te stellen aan de supporters van de tegenstander)

5% van heel het stadion (51.715 plaatsen) is 2585.75 plaatsen. Afgerond 2586 dus.

Heel het uitvak was uitverkocht, dus in het UIT-Vak zaten 2586 Hongarije Supporters.

(Er zijn ook Hongaren die tussen de Nederlanders gaan zitten natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

"Ruim duizend fans van Hongarije hebben een kaartje bemachtigd voor de wedstrijd die om 20.30 uur begint."