Mijn vriend is helemaal gek van zijn Duitse voetbalclub Hertha BSC Berlin. Waar kan ik sieraden e.d. kopen in Nederland van zijn club, op internet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ze toch online wilt kopen, dan kun je het beste regelrecht bestellen bij de webshop van Hertha Bsc.

http://www.herthashop.de/

In Nederland heb ik wel wat sites gevonden waar ze shirts verkopen, maar kleine dingen als sieraden worden er niet verkocht, misschien af en toe wel eens van echt grote clubs als een ManUnited etc, maar niet van een Duitse 2e Divisieclub.