Hoe heet de muziek in de aankondiging van het bekervoetbal?

Op Eredivisie live zag ik een videoclipje ter aankondiging van het KNVB bekervoetbal van deze week. Heeft iemand een idee welke muziek daaronder is gezet? Het klinkt als iets klassieks.. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (3)

he als je iphone ipod touch (met microfoon) of ipad dan moet je soudhound downloaden dan als het weer voorbij komt gewoon doen wat er staat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet ook niet welke je bedoeld... It must be love? Of andere ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet ook niet zeker welk nummer je bedoeld. Wellicht zou je de app Shazam kunnen downloaden op je telefoon. Dit programma herkent bijna elk nummer!