Waar koop ik een fatsoenlijke band om me knie te beschermen tijdens voetbal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (6)

Lijkt mij gewoon dat je dat van de sportvereniging hoort te krijgen..

& Anders in voetbalshops ofzo?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de sportzaak of scapino
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kniebrace kunt u kopen bij een winkel voor medische hulpmiddelen.

Ook kunt u zoiets online bestellen. Bijv via de link:
http://www.premed.nl/
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Volgens mij kan je die wel in elke stortwinkel kopen (intersport, actiesport, etc)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da drogist
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Evt. kun je ook je knie voor de wedstrijd laten intapen bij de verzorging(fysio) van je club.