Kan je zonder voorste kruisband nog voetballen?

ik moet binnenkort geopteerd worden en dan halen ze me voorste kruisband weg en me binnenste en buitenste meniscus zijn allebei beschadigd , kan ik nog voetballen na de revalidatie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
4K

Antwoorden (3)

Dat moet jou behandelende arts kunnen vertellen. Ik neem aan dat het erg lastig wordt om nog 100% je knie te kunnen belasten. Maar ben geen arts. Suc6 met operatie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je aan het lopen komt en een beetje rennen zal het trappen tegen een bal misschien ook wel lukken
Maar terug op niveau word ander verhaal,
Ik wil je niet bang maken, zie het als grapje naar je hebt waarschijnlijk een specialist gesproken over die ingreep vraag het hem
Of haar!
Hun ziennwat er is en wat er gaat gebeuren!
Succes en sterkte
Zittend zijn er ook hobbie 's te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou na een tijdje misschien weer kunnen! Er is eerst flinke krachttraining nodig om de spieren rondom je knie te trainen, als dit is gebeurd zou je zonder kruisband linnen voetballen, soms nemen de spieren de functie van de kruisband niet goed genoeg over, waardoor er toch een operatie wordt geadviseerd