Cristiano Ronaldo, volgens de Fifa dan..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lionel Messi van Barcelona, weet je nog?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien dit jaar, maar dat is afwachten.... vorig jaar Ronaldo.
De laatstgekozene is Ronaldo van Man United.
Ik denk echter dat de titel dit jaar naar Lionel Messi gaat.
En vlak ook Kaka niet uit, hij speelt komend jaar weer Champions League, waarbij je je toch altijd beter in de kijker speelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn zoon :-)

(een trotse vader)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lionel Messi.

Hij bezorgde zijn ploeg dit jaar drie hoofdprijzen, en speelde fabelachtig.
In de directe confrontatie in de Champions League speelde Messi ook beter dan Ronaldo.

Ik zeg hiermee trouwens niet dat Barcelona alles aan Messi te danken heeft, maar wel dat Messi één van de belangrijkste spelers was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
soieso Messi hij is de god van het voetbal wat een goede voetballer als C.Ronaldo 94mil waard is Messi 140mil waard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga voor Lionel Messi. Qua kwliteiten is is hij gelijkwaardig aan Cristiano Ronaldo maar het totaalplaatje (sportiviteit en gedrag op het veld) is bij Messi vele malen beter dan bij Cristiano Ronaldo.

In de link zie je zijn top 10 van hey seizoen 2008/2009.

Toegevoegd op 16-06-2009 08:49:57
"hey" moet natuurlijk "het" zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij Lionel Messi