Welke westrijden is Suarez nog geschorst ?

Suarez heeft 7 wedstrijden schorsing gekregen.
Hoeveel wedstrijden heeft hij nu al uitgezeten en hoeveel maar vooral welke tegenstanders moet hij nog vanaf de tribune bekijken ?
Vallen daar ook nog bekerwedstrijden onder?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Oke, omdat je blijkbaar niet tevreden bent met de twee bovengenoemde antwoorden, die allebei juist zijn, hier de volledige lijst:

Suarez heeft de volgende wedstrijden al vanaf de "tribune" bekeken:
28 november: VVV
4 december: NEC
12 december: Vitesse
23 december: AZ (bekerwedstrijd)

Hij moet de volgende drie wedstrijden nog missen, dat zijn:
19 januari: Feyenoord
23 januari: FC Utrecht &
25, 26 of 27 januari voor de beker tegen NAC of Telstar.

Vervolgens mag hij op 30 januari weer meespelen als Ajax in Breda tegen NAC speelt.
(Als hij tenminste in de tussentijd niet toch besloten heeft te verkassen naar een buitenlandse club).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als Ajax echter wint van AZ in de beker, spelen de Amsterdammers eind januari in de kwartfinales en kan de aanvaller er op 30 januari tegen NAC weer bij zijn. Suarez mag op 8 december wel meedoen tijdens de Champions Leaguewedstrijd tegen AC Milan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is er tegen Nac weer bij!