Bij welke clubs speelde de voetballer Amancio en wanneer? want bij fifa op de DS is dat een speler maar ik heb nog nooit van hem gehoord.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1K

Het beste antwoord

't is een oudje:
"Amancio begon in 1958 bij Deportivo de La Coruña, destijds een tweede-divisieclub. In 1962 kwam hij bij Real Madrid, waarmee de aanvaller vele successen kende: negen landstitels, drie Spaanse bekers en de Europa Cup I in 1966. Bovendien werd Amancio tweemaal topscorer van de Primera División (1970, 1971). In 1976 stopte hij als profvoetballer."

http://nl.wikipedia.org/wiki/Amancio_Amaro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat dat hem is. Op de DS bij FIFA? Zo een oude speler?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (2)

hij speel vanaf 1962 tot 1973 bij real madrid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lichteraan welke FIFA je hebt FIFA11, 10, 09, 08 enz.