Wat moet je doen om de voetbaluitslagen niet te weten te komen tot zondagavond 19:00?

Ik wil graag de samenvattingen kijken maar wordt veelal geconfronteerd met nieuws over eerdere wedstrijden en tweets met uitslagen.

Wat is de manier of een manier om geen uitslagen te weten te komen zodat je, nog onbekend met de uitslagen, naar de samenvattingen kunt gaan kijken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

De hele dag in het bos gaan lopen, geen gesprek aangaan en nergens koffie drinken, zo ontloop je de radio, tv. en mondelinge info.
Een andere oplossing is er niet.
Wel warm aankleden want het is koud.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Je telefoon niet opnemen.
Geen tv kijken,en de radio uit.
Ik zit vaak met hetzelfde probleem,en kan mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen.
Afgelopen zondag is het me wel gelukt.
Omdat ik toevallig s,middags een poosje ging slapen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+je voor het slapen= ook een idee ;)"
Zonder radio en tv, een gezellige spelletjesmiddag houden. Of sinterklaassurprises en gedichten maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga een keertje weg met je kinderen/vrouw/ouders/familie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hele weekend in je bed onder de dekens blijven liggen met oordopjes in. :p

Of als je toch je bed uit wilt komen, je van alles en iedereen afsluiten en ook de tv computer, je mobiel, enz niet aanzetten.

Kortom: haast onmogelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je toch met vrienden iets gaat doen zeg dan dat je het niet wilt weten wat iedereen heeft gespeeld,
als je op de radio hoord ''en in de eredivisie...'' zet je het geluid snel uit ! ik heb hier ervaring mee , ook geen sport zenders kijken en vooral niet luisteren op Radio 1, zeker niet op websites zoals Telegraaf.nl kijken die zeggen meestal ook wat zoals ''AJAX - PSV Eindigt in een gelijkspel'' dus vermijd nieuws dingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Geen radio luisteren
-Geen NOS kijken
-Telefoon uitzetten
-Niet in publieke ruimtes komen

Eigenlijk moet je een dag als een kluizenaar leven..