Welke botten gebruik je bij tennis?

Welke botten gebruikt men tijdens het spelen van een potje tennis?

Alvast bedankt voor het antwoorden!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tennis
4.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je gebruikt je spieren die vastzitten middels pezen aan je botten.

Het beste antwoord

Je botten gebruik je bijna allemaal anders zak je in elkaar.
Maar vooral gebruik je je armen en ellebogen, dat zie je omdat er 2 (meest voorkomende) soorten gewrichtspijnen zijn bij tennis: 'tennisarm' en 'tenniselleboog'.

Toegevoegd na 3 minuten:
En natuurlijk gebruik je ook (de botten van je) benen om te lopen of belangrijker nog te blijven staan.
Maar zo'n 'tennisarm' of 'tenniselleboog' heeft vooral te maken met spieren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Al je botten. Al je botten gebruik je om in beweging te blijven en te blijven (be)staan
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
geen enkel of alle net wat je wilt. maar het zijn je gewrichten, spieren en pezen die het werk doen