Ik zit op tennis en ik wil ook graag op tafeltennis. Is dat erg voor je tennistechniek?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tennis
1.3K

Het beste antwoord

Ik denk van niet omdat ook tafeltennisers hun lichaam volledig gebruiken bij het spelen van een harde bal met topspin. Die techniek is bijna hetzelfde als bij tennis. Ik heb zelf maar heel weinig getennist maar doordat ik veel had getafeltennist en gevolleybalt kon ik de bal wel behoorlijk hard en gecontroleerd over het veld jagen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met tafeltennis sla je zonder kracht. Je werkt ook heel erg veel met je pols. Als je per ongeluk tijdens een tennis wedstrijd zo'n polsbeweging maakt, kan je hem breken of verzwikken. Ik heb dit uit eigen ervaring mee gemaakt, en het is geen pretje...