ik heb een tennisracket en ik stop hem altijd in mijn krat, ik wil weten of je dan vaker in het jaar je racket moet spannen?

mijn tennisracket springt in mijn krat en zit geen hoes om heen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tennis
1K

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat je daarvoor een krat bedoelt achter op je fiets of achterin de auto.
Dat heeft verder weinig invloed op je racket, de krachten komen van hier van opzij en zijn dusdanig dat het te verwaarlozen valt.
De klappen van een tennisbal zijn vele malen harder.

Het is jammer dat het niet zo'n mooi seizoen is, temperatuur is goed maar een natte tennis court is ook niet alles.