Waar kan ik voor een normale prijs kaartjes kopen voor Wimbledon?

Waar kan ik voor een normale prijs kaartjes kopen voor Wimbledon voor de halve finale en finale? Want de sites die ik vind zijn al uitverkocht of kosten meer dan €3.000,- p.p. Dus waar kan ik voor een normale prijs tickets kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tennis
13K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat vind je een normale prijs?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denk niet dat dat nu nog gaat, Jefffraanje.

Antwoorden (2)

Ik was een keer ook naar Wimbledon gegaan. Maar ik had nog geen kaartjes toen ik naar Londen ging.
Ik ging naar het stadion voor een wedstrijd in de rij staan bij de kassa en ik kon nog gewoon kaartjes krijgen, en goedkoop (ik dacht iets van 70 pond) en het was een wedstrijd van Andy Murray!!
En heb je pech zijn er nog altijd heel veel andere leuke dingen te doen in Londen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben ook een keer naar Wimbledon geweest. We zijn een dag van te voren weggegaan en die avond hebben we gekampeerd bij het Queueing van Wimbledon. We kregen daarbij ook een nummer. De volgende ochtend moesten we in de rij gaan staan op volgorde van de nummers. We moesten in een urenlange rij, aan de zijkant stonden allerlei activiteiten, maar wij zijn gewoon in de rij blijven staan. Daardoor haalden we eigenlijk aardig wat mensen in in de rij en konden we kaartjes krijgen voor court 1, waar Rafael Nadal en Serena Williams speelden voor geloof ik 65 pond per persoon :)