Hoeveel verdient een ballenjongen/meisje bij een tenniswedstrijd?

Zoals bij zo'n wedstrijd als vandaag: Nadal tegen Djokovic...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tennis
18.8K

Antwoorden (5)

Ik denk niet dat een ballenjongen iets verdient, het is vooral een hele grote eer om het te doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niks, dit is voor hen een eer om dit te mogen doen. Net als ballenjongen bij een grote voetbalwedstrijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een glaasje ranja:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niets,
ballenjongens/meisjes komen uit een tennis verenging, ze worden uitgekozen. Want ze moeten de regels kennen enzovoort.
En het gaat inderdaad om de eer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gelukkig draait niet alles om geld... vooral in sport komt het nog voor dat er spelers zijn en mensen die het mogelijk maken voor die spelers om de sport te beoefenen.

de ballenjongens en meisjes bij een groot tournooi zoals roland garos doen dit voor de eer !

zij kunnen hun kinderen later vertellen dat zij bij de wedstrijd tussen nadal en djokovic ballenjongen/meisje waren !