Worden de halve finales van de Australian open (mannen) gewoonlijk op donderdag of op vrijdag gespeeld?

Vrijdag ben ik altijd vrij en ik ben benieuwd of ik de halve finales ook kan kijken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tennis

Het beste antwoord

Je kunt één van de twee halve finales kijken.
De eerste vindt plaats op donderdag (maar dat is rond 19.30 plaatselijke tijd, dus 09.00 Nederlandse tijd).
De tweede halve finale is op vrijdag 27 januari en die zal niet voor 19.30 plaatselijke tijd beginnen. Dus je kunt er wel één zien, maar je zult dan niet al te lang in bed moeten blijven liggen.

http://www.australianopen.com/en_AU/scores/schedule/tournament.html