Hoe kan je zelf schaatsen slijpen zonder slijptafel?

Omdat mijn schaatsen nogal bot aanvoelen wil ik ze graag eens slijpen. Ik ben alleen geen professionele schaatser, dus ik ben niet in het bezit van een slijptafel of iets dergelijks. Is het mogelijk om zelf je schaatsen te slijpen zonder slijptafel?

3 jaar geleden
in: Schaatsen
9.8K
ronron1212
3 jaar geleden
Als je geen verstand hebt van schaatsenslijpen blijf er dan van af je maakt het alleen maar erger.

Antwoorden (1)

Schaatsen zonder slijptafel is sterk af te raden, maar het schijnt mogelijk te zijn met de tool Sharp Master (geen ervaring mee). Als je die tool nog moet aanschaffen, zou ik eerder gewoon naar de specialist stappen. Weet jij ook meteen dat het goed gebeurt.