Als hij geen verkeerde wissel had gemaakt, zou Sven Kramer dan zijn gediskwalificeerd omdat hij over een pion heen sprong?

Dat zei hij zelf in een interview: dat hij dacht dat hij daarom gediskwalificeerd was. Volgens mij kan het, maar volgens mijn broertje kan je daarvoor niet gediskwalificeerd worden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Schaatsen
1.1K

Het beste antwoord

Ja, die kans zat er in. Je kunt al gediskwalificeerd worden als je een blokje raakt. Ik neem aan dat dat ook voor pilonnen geldt.

Toegevoegd na 29 seconden:
Tja en hij zegt zelf dat hij dat verwacht had en hij zal ongetwijfeld beter op de hoogte zijn van de schaatsregels dan jij en ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

nee want dan spring hij nooit over het pionnetje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je met je schaats over de blauwe lijn heengaat in de bocht dan wordt je ook gediskwalificeerd.