zijn mensen nog wel blij met het brons van Bob de Jong door de misser van Sven?

Het lijkt alsof het niemand interesseert dat we, ondanks het wrange moment voor Sven, toch nog een medaille hebben binnen gesleept.

hij verdient ook nog aandacht hoor!

Toegevoegd na 16 minuten:
of weten we één seconde een grijns tevoorschijn te toveren en gaan we daarna weer kibbelen over wie de fout had bij de wissel van Sven?

Laten we blij zijn met wat we wel hebben BRONS voor Bob de Jong!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Schaatsen

Het beste antwoord

Ja, ik ben blij met het brons voor Bob de Jong. Ik gunde het Bob de Jong ook echt om een medaille te halen. Ik had eigenlijk stiekem gehoopt dat hij goud zou halen, omdat het sowieso zijn laatste kans is, (want over vier jaar zie ik Bob niet meer terug keren) en omdat hij het eigenlijk helemaal alleen heeft moeten doen, hij heeft geen grote ploeg achter zich staan.

De vraag is echter of Bob de Jong zelf heel erg van zijn medaille kan genieten. In zijn achterhoofd weet hij gewoon dat zijn 10 kilometer niet goed genoeg was voor het podium en dat hij de medaille alleen maar gehaald heeft doordat er een "technische" misser heeft plaatsgevonden.
Persoonlijk zou die medaille voor mij dan altijd toch een bijsmaak hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij kiest er zelf voor om alleen te trainen. Hij wil niet in een grote ploeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij is ook niet gevraagd voor een grote ploeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jawel, al een heleboel jaren geleden. Maar hij wil alleen trainen, met zijn eigen programma en dan pas je niet in een ploeg.

Andere antwoorden (10)

Ik vind het goed van hem. Maar waarschijnlijk word hij de rest van zijn leven eraan herinnerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor.. Ik ben blij voor Bob..

Kramer die zijn coach de schuld geeft, dat vind ik zwak..
Ben bang dat Kemkers van baan moet wisselen binnenkort...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat zou jij doen: 4 jaar keihard getraind, supergoed geschaatst en door een verkeerde aanwijzing van coach twijfel je en kies je op laatste moment voor verkeerde bocht, ben je dan boos op je coach of niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol leuk woordgrapje :P +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Gertdejong: Hij weet toch zelf in welke baan hij hoort te rijden? Als een spits voor open doel staat, en de coach wijst naar t eigen doel, keert hij toch ook niet om?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet Kramer zich zelf dan de schuld geven.. Natuurlijk niet want het was NIET zijn fout... Als je coach je op het laatste moment naar de binnenbaan stuurt terwijl je wel goed zat, wat doe je dan. Je bent gecontentreerd op de wedstrijd dan ga je uiteraard naar de binnenbocht... Oftewel natuurlijk krijgt Kemkers de schuld..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, volgens mij is Kramer niet het type dat de fout bij zich zelf zal leggen. Feit is dat hij degene was die de binnenbaan inging. Als professionele sportman hoor je niet te twijfelen in zulke situaties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie grap Jinx +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De coach kan verkeerde aanwijzingen hebben gegeven, maar uiteindelijk heeft hij het zelf gedaan.
Maar idd, hij mag een nieuw baan gaan zoeken. Het hele seizoen liep al niet goed, en nu dit erboven op...
Direct na de race stond er een verslaggever naast hem. En hij werd gehuldigd. En morgen de medaille uitreiking. Dus daar hoef je geen zorgen over te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor. Joepie.. Ik ben héél blij..
Neen lukt nog even niet. Sorry..
En het was niet Sven's misser, maar die van Kemkers ...
't Is toch ook VRESELIJK! We hadden gewoon Olympisch Goud gehad anders!!!!

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar het is idd wel erg leuk voor Bob :-D!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja maar als je nu aan het twijfelen wordt gebracht?
Ik ben blij. Bob rules!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De focus ligt nu even helemaal op de gouden race die slecht afliep. Morgen zijn we blij dat we in ieder geval nog brons hebben gehaald. Je bent top, Bob!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan gewoon niet blij zijn met brons van bob de jong. Laten we eerlijk zijn, bob de jong zou vierde zijn geworden. Te slecht voor een medaille dus. Sven is de beste en heeft door een misschien wel onvergeeflijke fout van zijn coach, zijn gouden plak verloren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou toch wel erg sneu zijn om voor Bob niet blij te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik Bob de Jong was, was ik minder blij, of eigenlijk helemaal niet. Ik vind het ook eigenlijk raar dat Sven het niet over mag doen die rit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik niet.
Trouwens, als Sven goed had gereden had het podium er hetzelfde uitgezien als bij de 5km.