Ik zoek beelden van een schaatswedstrijd maar ik kan ze nergens op internet vinden. Kunnen jullie me helpen?

Het gaat om beelden van de schaats-world-cup in Heerenveen. Het jaar weet ik niet precies (waarschijnlijk 2005 of 2004). Bob de Jong reed toen de laatste rit op de 10 km (ik weet niet tegen wie) en zijn tijd waar hij uiteindelijk op uitkwam was op de 100ste seconde precies het zelfde als die van de Noor Bokko die al in een eerdere rit had gereden. Het was een erg spectaculaire ontknoping van die 10 km en ik zou graag die beelden willen zien.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Schaatsen

Antwoorden (2)

Misschien dat je hier iets kunt vinden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier kan je vinden welke wereldbeker het moet zijn geweest. Daarna kan je de rit opzoeken.