Hoe kun je het beste je schaatsen laten drogen?

Bv wel of niet op de verwarming...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Schaatsen
2.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk gewoon met een doek? Theedoek ofzo?

Antwoorden (4)

In kranten wikkelen en als ze van binnen nat zijn er ook een prop kranten in doen! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ABSOLUUT NIET op de verwarming. Dit is slecht voor de ijzers, deze kunnen kromtrekken. Bovendien is het ook slecht voor de schoenen wanneer deze van leer zijn.

Veeg ze zo veel mogelijk droog met een zachte doek, als de schoen ook nat is stop je daar kranten in. Leg ze vervolgens op een koele droge bij voorkeur vorstvrije plek. Bv de garage of een berging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Droog maken met handdoeken. Handoek erin met geurdoekje voor de wasdroger , dan ruiken ze lekker. Hoe vaker leer nat wordt , hoe meer ze gaan stinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
droogmaken met een handdoek en in het trappegat hangen.als ze droog zijn insmeren met ledercreme.