wat kan ik doen tegen bulten van mijn schaats veters?

ik heb na elke training erg last van de plek waar je je schaatsveters aantrekt (bij viking klapschaatsen) boven op de pezen op je enkels. wat kan je hier tegen doen? ik schaats veel en heb er dus eigenlijk altijd last van, en het is lelijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Schaatsen
1.1K

Antwoorden (3)

Ja dat is vervelend! Helpt het als je van die dikkere outdoorsokken eronder doet?
En anders vragen in de winkel waar ze die schaatsen verkopen. Je zult zeker niet de enige zijn toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik schaats zonder sokken.. heb zo opnieuw gevormd maar dat helpt niet..
Het is maar een wild idee maar ken je die (vaak groene) anti-slip matjes, volgens mij verkopen ze die bij blokker, is heel dun, soort gaasachtig spul maar als je daar nou een klein stukje van op maat knipt en precies op de goede plek in je schaats doet. Help volgens mij tegen het ergste drukken

Andere optie, gebruik ik zelf tegen schuurplekken, is silk tape, is speciaal tape (kruitvat heeft het), heel dun en heel glad, maar volgens mij heb jij geen last van wrijving maar van druk.
13 jaar geleden
Daar heb ik ook vaak last van, kan volgens mij niet veel kwaad. Maar als het écht vervelend wordt even naar de winkel gaan, hier weten ze vast wel iets.