Tanden, tandvlees & een tong.

Maar indenk dat je een bitse bedoelt. Dit is het kunststoffen dingetje om hun tanden, dit is om het gebit te beschermen als er een hockeybal tegenaan komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een gebitsbeschermer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is een soort kunstof ding. Ze hebben de vorm van een gebit, maar om hem goed te kunnen gebruiken moet je 'happen'. Je maakt 'm warm in heet water. Dan wordt ie zacht en kan je hem makkelijk vervormen. Deze bitjes zijn niet verplicht maar worden wel door de meesten gebruikt. Een bal kan nog wel n's de verkeerde kant op vliegen. Bij mij op de club zijn ze wel verplicht. Sinds een meisje een bal tegen haar mond kreeg en bijna al haar tanden 'kapot' waren.