is dit een goede hockey stick???? Dita terra v10

Ik wil een stick kopen en deze vind ik heel mooi, maar ik weet niet of de stick ook goed is!

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb de hockey stick gekockt maar op de krul zitten allemaal bobbeltjes is dat normaal?
Ik heb de stick van hockeysale.nl!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hockey
2.4K

Het beste antwoord

een prima stick! er zijn een aantal mensen uit mijn team (MB1) die deze stick ook hebben. over die bobbeltjes. klopt het dat die bobbeltje op de krul zitten op de platte kant van de stick? dit zorgt voor extra grip op de bal, vooral op een waterveld (de bal wordt nat/glad). speel je nooit op waterveld dan hebben die bobbeltjes niet een hele belangrijke functie en moet je ze gewoon negeren, ze doen geen kwaad :p!
veel plezier met je stick!

xx

p.s een tip voor de volgende keer: als je een nieuwe stick koopt let er in de eerste plaats op of je er goed mee kunt hockeyen en kijk daarna pas naar het uiterlijk...!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedank voor het goede antwoord. En je hebt gelijk ik moet eerst kijken of de stick goed is!!!!:D
de stick is voor mij echt prima!!!!! xxxx

Andere antwoorden (3)

Deze hockeystick is door de website mijn hockeyteam.nl uitgeprobeerd.
Al hun bevindingen vind je op deze link:
http://www.mijnhockeyteam.nl/hockeyreview/13/dita-terra-v10.html

De samenvatting van hun bevindingen luidt als volgt:
"Een prima allround stick voor de gemiddelde hockeyer. Alles aan deze stick is goed verzorgd en wijkt niet af van de standaard dus hier valt prima mee te hockeyen. Door het uiterlijk zullen vooral jeugdige hockeyers geintresseerd zijn in deze topper verwachten wij. "
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi,

Ik heb zelf 4 jaar op hockey gezeten dus antwoord ik ook maar even op deze vraag.

Nou volgensmij is dit een prima stick. Ik neem aan dat het een kunstof stick is en daarom ook ligt. Dita is een echt goed merk voor sticks dus ja het is een mooie stick.

Veel plezier met je stick en ik wens je ook veel plezier bij je hockey wedstrijden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoi,

ik heb zelf 7 jaar lang gehockeyd. Dita is een heel goed merk. Het is een kunststof hockeystick en daar kan het nog wel eens bij voorkomen dat de verf een beetje bladert. Maar maak je voor de rest geen zorgen het heeft geen invloed op de kwaliteit van je stick.

En het is een hele mooie stick.

Veel plezier er mee.