Wat wordt bedoelt met het rendement (met hockey)?

Als ik naar de hockeywedstrijden van mijn dochter kijk (die landelijk speelt) kijk, hoor ik de coach vaak roepen: het rendement moet hoger in de cirkel! Een beetje genant altijd als hij dat roept, omdat ik geen idee heb waar hij hET over heeft.. kan iemand mij uileggen wat het is? bvd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hockey
2.1K

Antwoorden (3)

Er moet mee uit een actie worden gehaald. Als je een actie maakt en de bal gaat over de zijlijn, dan is het rendement laag. Als er uit gescoord wordt, is het rendement hoog
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat betekent dat wat ze doen wel wat moet opleveren. Dus als ze daar werken (aanvallen/verdedigen) het wel iets moet opleveren. Een mooie pass of een goal???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja wat is nou eigenlijk rendament.
Hoe leg ik dat uit. Ik denk dat de coach
bedoelt dat waar je mee bezig ben er zo.n
hoog mogenlijk resultaat mee zien te bereiken.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is rendement zo'n moeilijk woord?