Waar is Michael Schumacher gebleven?

Sinds 2013 hebben we zelden nog iets van de Duitse autocoureur vernomen. Waarom horen we niets meer over hem? Leeft hij nog? Is hij gezond?

3 jaar geleden
in: Formule 1
3.6K

Antwoorden (2)

Hij leeft nog wel, maar rijdt niet meer.
In december 2013 liep Schumacher ernstig hersenletsel op bij een ski-ongeluk. Hij werd tot juni 2014 in een medisch geïnduceerde coma geplaatst. Hij verliet het ziekenhuis in Grenoble voor verdere revalidatie in het Universitair Ziekenhuis van Lausanne voordat hij in september 2014 naar zijn huis werd overgebracht voor medische behandeling en revalidatie.
Hier staat een update van 20 september:
https://www.express.co.uk/news/world/1171248/Michael-Schumacher-health-update-where-is-Michael-Schumacher-now-walk
Toegevoegd op 30 september 2020 12:23: tekst
3 jaar geleden
taillie
3 jaar geleden
https://www.hln.be/sport/formule-1/ex-vrouw-van-teammanager-briatore-schumacher-kan-niet-praten-en-communiceert-met-zijn-ogen~addc2f0d/ hier ook nog een artikel over "schumi" in het nederlands. Ongelooflijk verhaal toch, hopelijk kan hij ooit nog zien hoe zijn zoon het zal doen in de F1
Op 11 september 2019 onderging Schumacher in Parijs een medische behandeling (stamceltransplantatie). hij leeft nog steeds na dat vreselijke ski ongeval op 29 december 2013. De Familie doet verder geen uitspraken meer over hem.