Ja, maar niet met alle coureurs. Christijan Albers heeft de eerste 9 wedstrijden gereden en is daarna vervangen door 1 keer Markus Winkelhock en de laatste 6 wedstrijden Sakon Yamamoto. Adrian Sutil heeft wel alle races van dat seizoen gereden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De bronvermelding van bovenstaande forumgenoot is niet helemaal up to date. In die bronvermelding mis ik namelijk de GP op het circuit van Interlagos, Brazilië, op 21 oktober 2007.
De vermelding leert ons dat er maar 16 races zijn verreden, dat moeten er natuurlijk 17 zijn.
Sutil en Yamamoto aan het stuur. Yamamoto crasht in de 2e ronde met Fisichella en Sutil eindigt de race in de 43e ronde met een mechanisch defect.