Als ik een DS Rom heb uitgepakt moet de uitgepakte en de niet uitgepakte allebei op de R4 kaart?

Je moet zeg maar een ROM uitpakken en dan hou ik nog die ouwe die niet uitgepakt is hou ik ook over. Moet ik dan de uitgepakte en de niet uitgepakte allebei aan de kaart toevoegen.
En ik had nog een vraag Moet je een speciaal programmaatje hebben om het erop te kunnen zetten.

Het beste antwoord

Nee als het goed is alleen de uitgepakte. De ingepakte is ervoor zodat het bestand kleiner is om bijvoorbeeld te downloaden.
Als het goed is heb je geen speciaal programma nodig en kun je hem er gewoon op slepen
een jaar geleden