Hoe moet ik een slijm potje surprise maken?

Ik wil een slijm potje surprise maken maar ik weet niet hoe. Ik heb ook nog nooit een surprise gemaakt. Ik moet mijn surprise voor volgende week vrijdag al af hebben en als ik op internet zoek kan ik ook niks vinden. Help!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (1)

volg het voorbeeld in dit filmpje, Niet duidelijk? probeer een ander door te googlen op zelf slijm maken

Toegevoegd na 20 uur:
Heb je dan dat slijm gemaakt dan zoek je een afsluitbare pot(gewoon een pot waar groentes of jam in heeft gezeten, heb je die niet dan koop er je bij een goedkope winkel zoals de action een,pak het cadeautje heel goed in zodat er geen vocht bij kan, in een plastic zakje of doosje . Slijm en cadeautje in de pot en klaar

Toegevoegd na 20 uur:
Plak een etiket op de pot met een leuke/gekke/ plagerige tekst.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt maar ik weet al hoe je zelf slijm moet maken. Ik wil graag weten hoe je een slijm potje surprise maakt, maar nogmaals bedankt voor je aandacht