Wat is er gebeurt met gebouw 13?

Ik speelde vroeger gebouw 13 op gebouw13.nl. Deze website werkt nu niet meer. Wat is er eigenlijk gebeurt met gebouw 13?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Over gebouw13.nl
Gebouw 13 is ontwikkeld door overheid en bedrijfsleven gezamenlijk met als doel de kennis van het internet te vergroten onder kinderen van 8 tot en met 11 en jongeren van 12 tot en met 14. Beide groepen krijgen een iets andere versie van het spel te zien, aangepast aan hun leeftijd.

Gebouw 13 was een initiatief van Digibewust. Digibewust is overgegaan in VeiligInternetten.nl. Het spel 'Gebouw 13' voldeed niet meer aan het doel (kennis van het internet vergroten voor kinderen/jongeren). Gebouw13.nl was al actief in 2006!

Momenteel is de domeinnaam 'gebouw13.nl' (87.237.98.91) in handen van Denit Internet Services BV (denit.nl) een cloudprovider en deze site wordt niet langer aangeboden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De site is gesloten, ze kregen er geen geld meer voor. Geen inkomsten = dicht.