Waar kun je in NL fidget spinners kopen?

In welke winkel in NL, zonder online te bestellen, kun je fidget spinners kopen??
Av bedankt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (4)

In winkels die gadgets verkopen en ook in winkels die technisch speelgoed verkopen. Bijvoorbeeld bij Van der Ven Speelgoed, in winkelcentrum De Vliedberg te Vlijmen (Noord-Brabant).
6 jaar geleden
zo'n fidget spinner kan je ook in de Intertoys kopen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb hem voor mijn kinderen bij de bruna gekocht voor 2,50.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ze zijn bij meerdere winkels te koop; action, primera, intertoys... Als deze winkels niet bij je in de buurt zijn zoek dan wat speelgoed winkels af, want die hebben ze waarschijnlijk wel.