Hoe kan ik nieuwe lego stickers kopen?

Ik heb een lego technic vrachtwagen met kraan (nr 8258). Die heb ik al 3 jaar staan maar hij deed het niet meer dus ik heb hem uit elkaar gehaald. Maar toen kwam ik erachter dat al mijn stickers er half af waren en helemaal kapot. Maar mijn vraag is nu: hoe kom ik aan nieuwe stickers?
Ik wil dat graag snel weten want hij ziet er anders zo kaal uit

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.1K

Het beste antwoord

Op www.bricklink.com kan je bijna alles van LEGO kopen, en ook het stickervel die jij zoekt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij toypro.com kun je stickersets kopen, mogelijk zit die je zoekt er ook bij.