Ik denk dat je in de "gewone" winkels niet echt goedkope lego kan kopen, dat is overal zon beetje dezelfde prijs. Wel zijn er op internet div winkels te vinden waar de prijs lager is als in de winkel. Helaas weet ik zo geen sites maar neem aan dat je zelf ook wel kunt zoeken. Google op goedkope lego en ik denk dat je héél veel tegenkomt. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Lego in alle soorten en maten is regelmatig in de aanbieding bij Kruidvat en Trekpleister .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak heb je wel aanbiedingen op www.brickshop.com, veel aanbod ook.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, moet zijn www.brickshop.nl

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je het niet tweedehands wilt hebben, verschilt het niet veel per winkel, behalve met acties en aanbiedingen. Zelfs in Denemarken is het niet goedkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Internet of uit Denenmarken laaten komen het komt daar ook vandaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij action hebben ze ook lego.
Dit zijn niet de grootste paketten, maar meestal wat kleinere setjes.

Bij de action ben je meestal voor een paar euro weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk maar eens bij Bricklink, hier zijn duizenden Legowinkels te vinden.